!-- SCM Music Player http://scmplayer.net -->

Powitanie

Pierwszy raz jesteś na moim blogu-witam cię serdecznie.Rozejrzyj się może znajdziesz coś czym się zainteresujesz.Możesz oczywiście podzielić się sowimi spostrzeżeniami wszystkie przeczytam i postaram się odpowiedzieć w miarę moich możliwości.

O mnie

Moje zdjęcie
opolskie, Poland
Mam na imię Marianna.Lubię szyć,gotować,czytać książki i haftować i wiele innych ciekawych rzeczy robić.Wszystko to sprawia mi ogromną radość.Serdecznie zapraszam-Marianna-mari.

napisz do mnie........

marjanka.36@interia.pl

Google Website Translator Gadget

2.1.11

78# Koncert życzeń-urodzinowe wiersze




Całkiem dobrze pasują moje wierszyki urodzinowe i Candy urodzinowe z niespodzianką u Amalii:)



fot.autor mari
Karteczka urodzinowa.


6.Dużo radości dnia codziennego,
spełnienia marzeń co do jednego.
Miłości takiej,że świat nie widział,
zdrowia takiego,co nikt nie słyszał. Pieniędzy tyle,że nie wiesz ile,
a wszystko to w radosną chwilę.
Wszystkiego najlepszego....

======

7.Dużo prezentów, wesołych momentów.
Urodzin udanych, wśród przyjaciół kochanych.
Dwie skrzynie łakoci i samych dobroci.

8888

8.Z serca płyną te życzenia:
W datę Twego urodzenia.
Zdrowia,szczęścia,pomyślności,
sto lat życia,moc radości!
Zdrowie wiecznie niech Ci służy, uśmiech stale miej na twarzy,
Niech się spełni,o czym marzysz!


(~~)

9.Niosę z mej duszy życzliwej
wianek życzeń dla Ciebie! ,
Niech Ci jasne słońce świeci,

żyj szczęśliwie wśród radości.
Niech Ci czas,jak strzała leci,
pełen uciech,pomyślności.

&&&

10.Aby motyle na dłoni Ci siadały
i najskrytsze marzenia spełniały.
Aby ptaki po niebie latały
i Twojego szczęścia szukały.
Żeby z Twoich oczu leciały tylko łzy radosne.
W trudnych chwilach
niech
gwiazdy nad Tobą czuwają,
i właściwą drogę wybrać pozwalają.
Niechaj one nigdy nie pozwolą Ci
zginąć i żadnego szczęścia ominąć.


http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/2010/04/koncert-zyczen.html




mari









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawa autorskie

Wszelkie prezentowane na blogu prace,pomysły i zdjęcia są mojego autorstwa .(Do wyjątków należą te,które są podpisane do kogo należą lub skąd pochodzą).Wiele trudu i zapału trzeba poświęcić aby powstały,więc nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody!Dziękuję za respektowanie moich praw autorskich:)